sobota, 19 czerwca 2010

DOSTAŁAM WOK! :)

Dostałam dzisiaj od cioci w prezencie wok :) Bardzo mnie ten prezent cieszy, ponieważ od dawna planowałam zakup tego oto "patelnio garnka" :P


KURCZAK PO HAWAJSKU


składniki:
podwójna pierś z kurczaka
duża cebula
puszka ananasa
szklanka mleka
niecała szklanka wody
syta łyżka curry
sól, pieprz
łyżka oliwy

Kurczaka kroimy w kawałki - paski, kwadraty, jak kto woli. Cebule kroimy w plastry i jeszcze na pół. Przysmażamy je razem na oliwie. Po 5 minutach dodajemy pokrojonego w kostkę ananasa i curry. Znów smażymy 5 minut. Dolewamy wymieszane mleko i wodę i dusimy, aż zgęstnieje, na koniec sól, pieprz, mieszamy i gotowe! Bajecznie proste, szybkie i smaczne. UWAGA: słodkie :)

Ja osobiście ze względu na mą dietę nie jadłam tego ani z ryżem, ani z makaronem, ale i z tym i z tym ładnie się komponuje. Oczywiście można to zrobić też na patelni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz